Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin adresa de e-mail: shop@farmaciavinului.ro. Completați pentru retur formularul, și trimiteți la adresa de email mai sus menționată.
Dacă vă retrageți, vom rambursa suma pe care am primit-o de la dumneavoastră cu excepția (vezi retur si inlocuire) fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Cum returnați produsele
In momentul receptionării comenzii verifică cu atenție starea exterioară a coletelor: ambalaje in bună stare – să nu fie rupte, zgâriate, murdare, smulse de pe produs, colțuri rupte sau înfundate, sau alte semne de proastă manipulare a produsului.
Dacă constatați aceste nereguli, vă recomandăm să solicitați completarea unui Proces verbal de constatare, în prezența curierului, în momentul livrării, în care să specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ). Se pot face specificații direct pe factura fiscală.
Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Dacă reprezentantul firmei de curierat refuză completarea Procesului verbal de constatare, vă rugăm să contactați imediat un reprezentant al firmei Werytas SRL, la numarul de telefon: 0746 131 337 sau 0744 667 131, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamației.
Dacă în urma deschiderii coletului constatați că produsul comandat nu este în stare perfectă de livrare şi prezintă semne de lovire, zgârieturi sau alte probleme de tip estetic, vă recomandăm să refuzați comanda. Pentru a refuza comanda trebuie să completezi pe Procesul verbal de constatare, în prezența curierului în momentul livrării, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat după plecarea curierului.
Clientul poate returna produsele achiziționate in următoarele situații:
-produsul care nu este conform cu specificațiile de pe site,
-produsele ce au fost livrate greșit
Clientul este obligat sa notifice www.sho.farmaciavinului.ro, intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin orice mijloc de comunicare scrisă în termen de maxim 10 zile lucrătoare de la primirea produselor.
Produsul va fi returnat doar dacă este in condiții perfecte, în ambalajul original, cu toate etichetele interne si externe, cu accesoriile aferente. Pentru a fi returnate produsele trebuie reambalate. În caz contrar, dacă produsele nu sunt ambalate corespunzător și/sau nu sunt în condiții perfecte, ele pot fi reexpediate clientului, fără rambursarea contravalorii produsului sau înlocuirii acestuia.
Produsele trebuie returnate prin curier rapid. Nu sunt acceptate retururi prin serviciul oferit de Posta Romana sau prin alte mijloace.
Produsul returnat trebuie să fie însoțit de copie după factură, și formularul retur completat de către client.
Clientul nu poate returna produsele achiziționate și/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despăgubiri, în următoarele scopuri sau situații:
-cazul în care produsul s-a realizat pe comanda clientului,
-produsele prezintă semne de uzură, deteriorare sau piese și componente lipsă
– înlocuirea produsului achiziționat cu un alt produs cu alte specificații sau de un tip diferit
- cererea de returnare are data de expediere care depășește perioada de 14 zile calendaristice
– în cazul în care produsul returnat nu este in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
-în cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 de zile de la data recepționării produselor, prin virament bancar.
-în cazul înlocuirii produsului cu unul identic, înlocuirea se va face în condițiile și limitele unei comenzi normale.
-ruperea sigiliului de securitate atrage dupa sine scoaterea produselor din categoria celor returnabile.
– orice solicitare facută de către client (piese înlocuite, produse integral, etc.) se soluționeaza în termen de 14 zile calendaristice.
Comenzile care au fost ridicate de la magazine nu sunt considerate comerț la distanță, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului.
În situația in care doriți să returnați un produs funcțional, livrat corect și fără vicii de fabricație, se va considera livrare validă și se va opri taxa de transport tur și retur. Acesta se va calcula în funcție de distanța față de depozitul firmei și poate ajunge până la 30% din valoarea produsului.
Rambursarea contravalorii produsului se va face în cel mult 14 de zile de la retur. Se poate face fie returnarea banilor ori, după caz, înlocuirea produselor fără penalizări.
Pentru restituirea contravalorii produsului returnat, este necesară transmiterea de către dumneavoastră a unui cod IBAN corect în care vă vom restitui suma aferentă produsului returnat.
În cazul în care ați achitat produsul online, prin card bancar, vă vom restitui suma aferentă produsului returnat in același cont bancar din care ați efectuat plata.
ATENȚIE:
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, ruptură, componente sau accesorii lipsă, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate catre client, WERYTAS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produselor achiziționate.
Returul produselor WERYTAS SRL:
Dacă, din orice motiv, nu sunteți 100% mulțumit de un produs pe care l-ați cumpărat, puteți să îl returnați în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care v-a fost livrat de către curier.
Cererea se face pe adresa de shop@farmaciavinului.com sau completând formularul de retur.
Pentru a returna produsul este necesară descarcarea și completarea acestui formular și trimiterea lui la adresa shop@farmaciavinului.com
Adresa de contact pe email pentru alte detalii: shop@farmaciavinului.com
Adresa de retur este cea a magazinului fizic: str Evreilor Martiri nr 27, Tg Mureș, jud. Mureș
Condiții generale:
Puteți returna produsele în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care v-au fost livrate de curier, fie că sunteți persoană fizică sau juridică. Așadar, pentru a fi luat în considerare, cererea de retur poate fi trimisă cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la data livrării.
Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit.
Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnați produsele ambalate, însoțite de etichetele inițiale, intacte și toate documentele cu care v-au fost livrate.
Puteți returna orice produs doar dacă este sigilat. Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate și uzate.
Daca ați deschis coletul și constati că produsul nu este ceea ce ați dorit, puteți cere returul numai în condiția în care produsul este ambalat în aceeași formă în care l-ați primit, în același ambalaj, foarte bine închis și sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipulării de către curier.
Aveți foarte mare atenție la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de către curier, WERYTAS SRL are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.
Comandă specială:
Produsele confectionațe după specificația clientului sau aduse la comandă (cu avans)- dimensiuni, culoare, material ce poartă denumirea de „comandă specială” / poate fi comandat în așteptare, nu pot fi returnate. Decizia de a renunța la o comandă specială duce la pierderea avansului achitat.