Informatii Livrare
Cum si cine va livreaza comanda?
Comanda dvs. se va livra prin GShipments. In general, comenzile sunt livrate a doua zi după ridicarea din depozit. În cazuri excepționale (distanțe mari, zone izolate, încarcare mare), comenzile pot fi livrate în 48 de ore sau mai mult.
Costul livrării
Pentru comenzi cu greutate până la 10 kg, costul transportului este de 29 de lei, în cazul achitării comenzii prin card bancar. Dacă optați pentru plata cu ramburs, se va mai achita o taxă suplimentară de 5 lei.
Procesarea, confirmarea și livrarea comenzii
După plasarea unei comenzi online pe site-ul nostru, aceasta va fi înregistrată în sistem și va fi verificat stocul aflat în depozit. Comanda va fi expediată doar după confirmarea existenței fizice imediate a produselor. În cazul în care produsele sunt disponibile în stoc, comanda va fi livrată către tine printr-un serviciu de curierat rapid la adresa menționată în comanda plasată. Adresa poate fi modificată fără niciun cost suplimentar dacă coletul nu se află deja în proces de livrare.
Comenzile vor fi livrate doar după confirmarea telefonică cu un operator!
Vei putea găsi factura fiscală, dar și informații actualizate despre stadiul în care se află comanda ta din momentul procesării acesteia până când va fi livrată către tine, pe e-mail, dar și în contul tău de client, în secțiunea ISTORIC ȘI STATUS COMENZI.
Perioada de livrare a produselor este între 1 si 2 zile lucrătoare de la momentul confirmării comenzii de către noi, excluzând sâmbăta, duminica și sărbătorile legale când nu se lucrează.
Îți recomandăm să verifici integritatea coletului în momentul în care produsele au fost livrate și se află în posesia ta. În situația în care constați că pachetul este deteriorat/desigilat, existând suspiciunea lipsei unuia dintre produse, ai dreptul să refuzi primirea comenzii sau poți întocmi un proces verbal de constatare în prezența curierului. Răspunderea pentru afectarea conformității coletului pe durata livrării sau lipsa unuia sau ai multor dintre produse, revine în totalitate transportatorului.
Refuzul comenzii sau imposibilitatea contactării tale de către curier este o abatere de la condițiile de Livrare și Retur. În cazul producerii unui astfel de eveniment vom înștiința clientul pe e-mail, iar dacă incidentul este unul recurent ne rezervăm dreptul de a nu mai onora nicio comandă plasată și de a dezactiva contul online fără o notificare în prealabil.
Recomanăari pentru o livrare cât mai rapidă.
Pentru a reduce la minim eventuale incidente neplăcute, vă rugăm să scrieți adresa foarte detaliat: strada, număr, bloc, scara, etaj, apartament, interfon, sat / comună, oraș, sector / judet, codul postal (daca îl cunoaștetț). Acest lucru va permite curierului sa ajungă la Dvs cât mai rapid. Vă rugăm să vă asigurați că la adresa de livrare va exista o persoană care să preia coletul Dvs. În cazul în care, din anumite motive, acest lucru nu mai este posibil, vă rugăm să ne contactați la +40746131337 sau +40744667131 sau shop@farmaciavinului.ro
Pentru orice alte intrebări legate de plasarea, prelucrarea și livrarea comenzii Dvs, vă rugăm să ne contactați la shop@farmaciavinului.ro